fredag 5 augusti 2011

miss me?

Oh shit vad jag är trött och seg!
Hade fullt upp hela dagen igår, hundvakt, stan  osv
Grejen är att jag skulle upp 8 idag för att gå ut med hundarna men ändå ligger man vaken till 2 o pratar i telefon, så osmart x) plus att hundarna sovit hos mig, eller rättare sagt tagit upp sängen hela natten! Jag låg snett och nästan utan täcke..alla möjliga sätt, plus att jag vakna varje gång dom flytta på sig eller hoppa ner eller upp i sängen..så imorse så var det nog mer dom som va ute på promenad med mig, gick och halvsov hela promenaden, lyckat!
Mina senaste dagar i lite bilder...
 Gosat med hästarna på mammas jobb, iallafall dessa två :)
 Hundvakt + lite chokladpudding
Var som sagt på stan, hitta två saker som jag hoppas jag kan köpa när jag fått lite pengar ^^
Men jag gjorde ett kap på Åhlens igen..helt otroligt. Hittade Ugly Betty säsong 3 på Rea, de kostar som sagt ca 699 men nu hitta jag det för 149 kr!!! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar