söndag 14 augusti 2011

Sometimes you just feel lost
You don't know what to do
You don't know what to say
And whatever people ask you, you don't know
And you're just sitting there
The tears can come any minute
_____________________________________

Jag har inte bloggat på nån dag pga att jag är i Sandviken nu och ibland funkar inte internet där
Och det med golfen, asså jag vet inte vad som va fel men de gick absolut inge bra iallafall..har aldrig spelat så dåligt tror jag..på dom kanske 4 sista banorna gick de bra men annars så usch x)
Har på den senaste tiden börjat sakna MTV, dom bytte ju ut MTV mot TV11, okeej TV11 är bra men jag vill ha MTV också, finns alltid nåt att titta på där och man vill ju se allt och nu missar man..nya avsnitt av My Life As Liz har börjat....aaaaah!! Blir så irreterad! Liksom fixa så att man får tillbaka MTV igen fast att man har TV11 också...liksom varför funkar inte de???
Vill se Teen Choice Awards 2011 också..alla man gillar är ju där, vart kan man se det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar