måndag 22 augusti 2011

Svenska hollywood fruar

Yaay, nu börjar alla program igen :)
Idag var de Svenska hollywood fruar, älskar det!! Eller jag älskar Maria iallafall :) Hon är anledningen till att jag kollar och dom andra är bara underhållning :P hahah
Maria är så fin, utsidan och insidan..tycker jag :) Hon bor perfekt, fint område och fint hus! Hennes barn är grymt fina dom med :) 
Imorgon är de skola, dock inte så länge..skönt! Den här kvällen har vart riktigt tråkig, har vart lite halv depp med..inte så kul med tanke på att man ska tillbaka till skolan imorgon :P Är så himla opepp, men men lite information sen lunch o hem typ :) 
Hoppas jag sover bra inatt och att min morgon blir bra, mina mornar när de e skola brukar va hemska..men imorrn börjar vi 10 o de är en kort dag så de borde funka :)
Men nu ska jag inte babbla mer, haha vet egentligen inte vad jag ska skriva, jag bara skriver för jag har så tråkigt :P Och jag vill ju inte sova än..kan inte sova än heller..liiite väl tidigt så det fick bli ett litet inlägg här i bloggen ^^ Vill påminna er att jag fortfarande inte vet vilka mina läsare är, jag vet några få men jag tror inte att dom få är inne 24/7, hahaha ^^
Aja pusshej <3

1 kommentar:

  1. Stackare!!! Det gäller nog att peppa upp sig lite nu! Du får väl komma ut från ditt rum och kramas lite med mamma hihi. Puss och kram! Jag följer dig i alla fall fast jag tycker det är dåligt med kommentarer, hm.

    SvaraRadera