fredag 5 augusti 2011

Hopp o hepp

Dagarna bara går och går även om man är seg..
Piggna nog till lite av allt regn jag fått på mig till och från mammas jobb, lite skönt att jag gick faktiskt, mycke skönare att få regn på sig när man går än när man cyklar...
Har faktiskt märkt att det är nån fotbolls grejs här nu igen..nån turnering eller vad de heter ^^
Men men...Fick rida idag :) Fick mig också lite piggare så kanske klarar att hålla mig vaken till 12 :P
Jag och min underbara lärare Amelie red ut, trava lite också..gick bättre än vad jag trodde de skulle gö men så fort jag kom in i hagen så gick det inte så vidare..haha men men jag tycker att jag är riktigt duktig ändå :) 

Nu ska man ta sig nåt och äta och bänka sig framför tvn...tv 11,  kl 21-00 
Först Dum och dummare och sen BB

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar