fredag 2 mars 2012

Bio! woho

Ska på bio idag!! :D jag älskar att gå på bio, vet ej varför egentligen, kanske för att jag älskar film och det blir en helt annan upplevelse på bio ^^ 
Ska se Journey 2 - the mysterious island
Josh Hutcherson är med! Han till höger :) jag bärjade gilla honom för flera år sedan men han är med i fler och fler filmer, om några veckor ska jag se en till film där han är med i ^^
Sen har vi Vanessa Hudgens på vänster sida, Gabriella från High School Musical ni vet :) Hon är också grym! Love her <3 Men han killen i mitten vet jag inte riktigt vem han är, jag känner igen han men kan ej plasera honom x) han är säkert grym han också!

Jag gillar den första Journey filmen, har den dock inte hemma...sad face...Men jag ser fram emot av att se den här :) Gonna be fun!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 kommentarer: