tisdag 13 mars 2012

English Village

Någon mer än jag som älskar Enlish Village?
Dom är så himla gulliga och det ser så himla gulligt ut. Jag tycker det är så himla vackert!
Kanske ser lite gammalt ut men det är det som är charmen, allt i storstäderna är så nytt så det är så himla fantastiskt att se dessa coola hus :) 

Om ni inte vet hur dom ser ut så ska ni få lite smak prov här..
________________
 
Söt bild va :) 
Gå in på google och sök på English Village så hittar ni en massa coola hus och gator :)
När jag är i England måste jag nån gång ta mig till en sån här plats. 

_________________________________
Cottages

 
 
 
_____________________

Sån här land känsla älskar jag <3

2 kommentarer:

  1. Och när jag bor så där vackert får du komma och hälsa på mig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är klart! Hela julen stannar jag där med :)

      Radera