söndag 18 mars 2012

Oh No

Min dator vill inte fungera så det är därför jag inte har bloggat. Sitter nu vid mammas dator så ska försöka blogga lite härifrån men ibland är den här väldigt seg...
_______________________

Vet inte riktigt vad jag mer ska säga, är så tom i huvudet nu. Hela jag känns ganska tom. 
Pluggandet går inge bra just nu, Religionen tex förstår jag inte... :/ problems!
_________________________

Shit, någon mer som såg PLL idag?!
Grymt spännande avsnitt, tycker dock att Spencer är himla taskig mot Toby, förstår varför men det är ändå himla jobbigt att se. Men i slutet när A eller vem det var sprang iväg och tappa mobilen osv...Ah! Vill veta vem det är!!! fast ändå inte x)
Och stackars Ezra, omg vilka taskiga föräldrar Aria har, jag tycker dom är lite väl hårda, det verkar som att brorsan inte har några problem med det iallafall....Shit vad allt är rörigt i det där programmet just nu...

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar