torsdag 29 mars 2012

Long days!

Långa rep dagar i skolan nu...Imorgon är det den längsta och mest jobbiga så att säga, vi ska köra igenom precis allt. Se hur det går, ska vell funka i guess x) tänker inte fundera så mycket mer på det just nu...
Har faktiskt ingenting att göra nu, inget på tvn och inget vid datan...iallafall vad jag känner för. Kom på att jag skulle blogga en gång innan jag lägger mig iallafall.
Skulle behöva plugga men vem orkar det kvart i 9 på kvällen.....
Har lyssnat på lite musik, tex: "If I was your boyfriend, I´ll never let you go..."
Gissa vilken låt det är ;) mohahah....

Fy vad tråkigt jag haar.....fy vad trött jag är...fy vad jag inte är på humör för att blogga...blöh

jag bara skriver på om en massa trams och grejs som ingen fattar, skit kul!

Nej nu skriver jag inget mer....PEACE
_______________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar