torsdag 8 mars 2012

Empty

Jag är totalt förvirrad i mitt lilla huvud. Det är så mycket som händer och ska hända osv så jag håller inte koll på allt. Har funderat en del på Au Pair grejen sen jag kom hem, mamma hade vart på en jobb mässa och tagit lite information till mig, danke! Så nu är nog mina planer lite ändrade ^^ Så det kanske blir England till hösten, känns riktigt bra det med och nu efter denna lilla information som ändå var en del så känns det väldigt bra :) ser lite fram emot av att göra detta :)
En av mina underbara katter har varit riktigt duktig idag också så han fick en massa kyckling idag när vi åt mat. Han har faktiskt vart hos farbror doktorn idag och han mådde jätte bra förutom att han har lite problem med tänderna så han ska få komma tillbaka och ta bort tandsten och dra ut en tand :)
_______________________________________________________________

Förvirrad som jag är har jag inte tänkt på att blogga förrens nu och vet egentligen inte vad jag ska säga eller vad jag ska göra så jag tar och kollar ett avsnitt av Pretty Little Liars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar