söndag 4 mars 2012

Moment

Har äntligen ingen huvudvärk kvar <3<3 När jag vaknade imorse så hade jag ont i nacken och har haft det hela dagen som sedan gick upp till huvudet...så himla jobbigt, självklart hade vi ingen alvedon hemma men som tur är har man snälla grannar <3

Nicklas köpte McDonalds idag, så snäll är han ^^ så vi satt och åt det när vi tittade på Pretty Little Liars
Shit vad spännande det programmet är, jag älskar det! När det går att köpa så måste jag ha det i hyllan och så måste jag nog ta och kolla igenom hela serien igen, känns som jag missat några avsnitt....åh nu vill jag se nästa avsnitt!! Haha 

Imorgon är det skola, känns lite halvt deprimerande...Ska ta och plugga en del denna vecka hade jag tänkt. 
Får se hur det går. Jag känner mig lite förvirrad faktiskt, det mesta just nu är ganska rörigt, hmmm
Känner mig inte tillräcklig i det mesta osv...

Vi får se vad som händer och sker, ska försöka ta och lägga lite mer tid på plugg och mig själv en del nu, känns som att jag måste det...

Och för att fira lite så har jag gått upp 1 kg så jag väger 46 nu :) yaay! men vi får se hur länge det håller, jag ska försöka att inte vara för glad än så länge, det kan lätt gå tillbaka till 45 kg...
______________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar