tisdag 6 mars 2012

I wonder...hm

Fick reda på idag att jag inte klara Geometri provet i fredags pga 2 saker, så jag får nog ig i Matte B....vilket känns väldigt irriterande. Om jag hade vart dålig på hela geometri delen eller något mer hade det känts mer okej med ett ig men nu när det är två små saker i en del av matten så känns det bara dumt. Har klarat allt i matte b förutom två små saker, det är ganska irriterande....

Min värk i kroppen har vandrat vidare, den sitter nu längre ner på ryggen och lite ut på låren...Va lite röd i ena ögat igår kväll också och vaknade med det imorse, nu är jag inte röd längre men den känns lite konstig...Satt och prata med mamma och kom fram till att det kanske är en förkylning på gång, så vi får vell se vad som händer.

Känner mig fortfarande väldigt tank spridd och förvirrad så jag får se vad jag gör denna eftermiddag och kväll.

Take care/ PEACE
___________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar