fredag 23 mars 2012

You are my sunshine

Sol, sol, kära sol! Nu har vi haft sol i flera dagar och idag var det väldigt varmt och skönt. Det sämsta med det är att folk verkar tro att det är sommar då på en gång, hellooo people det är fortfarande Mars! Vår jacka kan man ha om det är så men att gå utan jacka är lite för tidigt tycker jag, snart smäller det nog till med kyla i luften igen. Man kan bli sjuk, faktiskt. Det är samma sak som på hösten som nu. 
Ach orkar inte klaga om detta, folk bryr sig ändå inte. 
Hade dock velat vart ute hela dagen men så funkar det inte i livet ^^

Det var jätte skönt att vara i stallet idag! Helt fantastiskt!
Fick träffa lilla Kerstin också, dock vill alla hundar ha uppmärksamhet om en får det :)

Just nu känner jag mig rastlös igen, ska försöka ta mig nåt att äta sen iallafall. Finns dock ingenting på tvn idag...vet inte vad jag ska göra, se film? glo vid datan?
Suck........

"I'm walking on sunshine!"

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar