tisdag 27 mars 2012

My Cats

Jag har världens underbaraste katter men det kan bli lite knas i denna familj också. 
Ariel är för lik sin moster Kaysa (som dock är död nu), väldigt töntig av sig och ganska små elak men väldigt go. Nu när Skorpan är tillbaka från doktorn så är han lite annorlunda enligt henne, han kanske luktar lite konstigt osv...igår ville hon knappt vara nära honom, bara gick runt och fräste men på kvällen funka det ganska okej. Nu på morgonen blev det ett jäkla kaos, Ariel börja fräsa och "morra" lite mot Skorpan och då kom mamma Gleida och skulle skydda Skorpan, Ariel fortsatte fräsa men Gleida ställde sig mest och glodde på henne tills hon la sig ner och nästan gav upp. När den lilla teatern var över så kom snart nästa, denna gång tryckte jag ner henne och nu har hon sprungit och gömt sig. 

Tänk att det finns så mycket töntigheter bland katter/djur också. 
Min morgon blev inte riktigt som jag tänkt mig men nu ska jag göra mig i ordning och dra till skolan!

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar