söndag 11 mars 2012

Melodifestivalen

Det vart mycket tv igår kan man säga ^^ kollade på ca 4 avsnitt av Pretty Little Liars sedan två filmer hos Sandra - Beneath the Darkness  och  Just Friends , båda är bra men Just Friends var lite bättre faktiskt, kanske för att det var en rolig komedi? :) hehe
När jag kom hem var jag så hungrig så jag började fixa med en massa mat, mamma hjälpte till lite ^^ Vi äter alltid nåt speciellt vid melodifestivals finalerna, på eurovision brukar det oftast bli pizza eller nåt ^^ 
I år vann jag tävlingen mellan mig och mamma!!
Vi gör alltid så att vi skriver ner alla låtar på ett papper och sen efter dom har sjungit så ger man dom en siffra mellan 1-10 och 10 är då väldigt bra (den man vill ska vinna) men i år vart det lite svårare för det fanns några som hade siffran 1-3 och resten mellan 7-10 och sen i slutet ska man skriva upp den man tror vinner och kommer tvåa osv. Mitt resultat såg ut såhär...

Loreen 
David Lindgren
Danny
Ulrik

och såhär blev resultatet

Loreen
Danny
Ulrik
David
osv

Alltså var jag närmast med rätt, hade rätt vinnare, mamma hade Ulrik :)
Jag tror att förra året så var det mer jämt mellan oss i resultats listan ^^ 

Jag är jätte nöjd över att vi skickar Loreen, får se hur det går i Eurovision sen :)

__________________
Gick dock inte så bra i en annan tävling som jag va med i, sad face.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar