lördag 3 mars 2012

Put the past behind

Gomorron Gomorron!
Bion igår var jätte bra! Ni måste se den :) Den är inte riktigt som man tror när man sätt trailern, det var inte så många läskiga djur osv vilket jag tycker är bra. Den var helt lagom "läskig" eller vad man ska säga, lagom spännande kan man säga :) Men den var riktigt rolig, den var mer komisk än vad man kan tro :P Jag skratta rätt mycket iallafall...
Spännande och rolig!

Jag var ganska trött efter bion igår, efter lunchen i skolan igår så vart det rätt stressigt. Skulle göra ett matte prov och det tog längre tid än vad jag tänkt så det vart rally fart upp till stallet och så fixa hästen lite snabbare än vanligt, stackars häst x) när vi var precis klara skulle vi in i rid huset, snacka om timeing! När dom red satt vi ute i solen, ganska skönt faktiskt, det blåste lite men annars var det bra! Gud vad jag längtar till sommar nu.....
Sedan åkte vi hem, käka och fixa och sedan iväg till bion, snabba puckar x)

Idag är det lugnare, tog en dusch och klädde på mig, ska ut på vift en stund sen så får vi se vad eftermiddagen bjuder på ^^


PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar