onsdag 14 mars 2012

I have nothing to write about

Varför går det inte att kopiera bilder längre? det är en av mina grejer på den här bloggen och det är att jag lägger in bilder på folk/saker jag gillar och ibland bild texter också men nu kan man inte kopiera bild och klistra in. Jag orkar inte spara varenda bild....usch va surt detta känns nu. 

Sov som vanligt as dåligt inatt, låg halv vaken i flera timmar så jag va ganska död imorse. Har sjungt hela dagen i skolan och fick en huvudvärk på det......Nu är den bättre men jag känner mig otroligt trött.

**********************
pic.twitter.com/7ng69E7n 
Kunde ta denna från Twitter men nu är den lite åt fel håll osv...men ni ser ändå att det är två filmer och sen en tröja längst upp. Fick detta av mamma och hennes faster :) <3 Thank you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar