söndag 1 juli 2012

American fotboll....woho

BLACK KNIGHTS

Var och kollade på Amerikansk fotboll med mamma nu på eftermiddagen. Det var helt nytt för mig, jag har sett någon match på tv någon gång och det var jätte tråkigt men nu såhär live och man hejade på någon så var det jätte kul! Jag är helt inne för det här med amerikansk fotboll nu och jag hejar självklart bara på Black Knights nu, hehe. Älskar deras outfit också, jätte snygga, jag skulle gärna vilja ha en sån där match tröja :)   Det var mycket roligare att se matchen såhär live, det hände saker hela tiden, man hade alltid nånting att göra och det var en som berätta hela tiden vad som hände och vad det betydde som man började fatta allt också. Har klappat en massa idag, mina händer är helt slut, haha! 

Lagen har folk från andra länder med också, mest USA. Black Knights hade en som inte spelade idag och jag tyckte han var as cool. Han såg ganska "kort" ut men gud vilka muskler han hade, hehe, och han hade en redig röst också, jäklar! Och jag älska att han prata engelska, så sjukt coolt, haha. Yes, jag har blivit ett fan av honom kan man säga, haha. Dom hade en till amerikan som spelade och när matchen var slut så vill han säga några ord men han tog inte micken utan gick fram till sin flickvän och gick ner på knä!!! OMG! han fria och hon sa Ja såklart, så himla gulligt :) liten tår i ögat.... Black Knights vann matchen också, woho! :) Så jag har haft en underbar eftermiddag och jag hoppas jag får fler, jag tänker absolut ser fler matcher av dom, det var jätte kul! 


Där är killen jag tycker är så himla cool med en massa muskler! :)
Och det fanns ett cheerleading lag som stod och heja, duktiga små tjejor!


PEACE!
__________________






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar