tisdag 3 juli 2012

Ed Sheeran in Sweden!!!

OMG, OMG, OMG 

så tänkte jag när jag fick reda på att Ed Sheeran skulle komma till Sverige nu i sommar och jag bara kände att jag måste gå, det är gratis liksom, han ska spela på Rix Fm!! men så enkelt är inte mitt liv....jag kom på idag att det kanske kan vara bra att kolla vilket datum det är och det är imorgon, 4 juli så ska han vara i Sundsvall och spela....FUUUUUUUUU!!! kunde det inte varit till helgen eller nästa vecka iallafall??? NEJ! det ska vara imorgon då Jag absolut inte kan åka dit....FML! det är jämt såhär, det ska alltid vara fel stad och det ska alltid bli en massa krångel när folk jag vill se väl kommer hit...Blev riktigt ledsen när jag såg detta :( usch.....



Just listen! He is so damn good :) if you don't fall in love with this there is probably something wrong with you! He is so talented, he even wrote a song to 1D and it's the song Moment.

Here is one of his songs....so freakin beautiful!! This is an acoustic version but his voice is the only thing you need to hear to understand that this is love/life/beautiful :) He'll probably sing this one tomorrow and I'm going to miss it :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar