onsdag 25 juli 2012

I have the time of my life

Har haft en så sjukt bra dag idag med värme och sol och underbart folk omkring mig! Dagen började segt men som vanligt tog den fart med att moster ringde och ville ha med mig på en shopping runda, skulle få en sen födelsedags present. Sedan ville mamma att jag skulle ta en sväng till affären och det gör jag så gärna när det är så fint väder :)  Sedan fick vi besök av Amelie med gofika och sedan kom mammas kusin också! Sedan vart det avfärd för mig, moster bjöd på mat och köpte fin fina presenter, tyckte det va lite mycket men man ska vell tacka och ta emot, men mitt hjärta tycker ibland att det blir lite mycket när folk lägger ner så mycket pengar på lilla mig men jag blir självklart riktigt glad, jag blir överlycklig även fast jag just då kanske bara visar att det känns för mycket, hehe, imorgon kan ni få se vad jag fått :)  när jag kom hem gick vi till grannen på en gång för hon fyller år idag! Vart mumsig fika där och prat, kom på att vi båda fyller jämt nästa år och att våra siffror tillsammans blir 100 år + att vi fyller så nära varandra så vi kanske slår ihop en liten 100 års fest här då ^^ hehe! 

Nu är jag riktigt trött men jag måste hålla mig vaken för ikväll är det So You Think You Can Dance!! 

PEACE <3

AAAWW!!

Gillar att bjuda på en massa goa bilder :D 
_______________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar