måndag 30 juli 2012

Give your heart a break..

Hade en fin kväll hos min bästis där vi tittade på Taylor Swift 'Speak Now' Live Tour dvd :) Mycket bra show, mycket bra sångerska/låt skrivare!  När jag väl kom hem ändrades allting, från att titta klart på Poirot till att ha en ny katt inne på rummet gick ganska snabbt! Mamma tog in en mager sak som vräkte i sig en massa mat och skulle nu bo i mitt rum under kvällen, det värsta var ju att han fes hela tiden så jag kallade han Mr Stinky! Hade iallafall fönstret öppet när jag gick till sängs men problem kommer in ändå och det tog tid innan jag kunde försöka blunda och somna, dock började denna kissa att skrapa på dörren och jama och allt möjligt så vid 4a tiden gav jag upp och gick till vardagsrummet och la mig i soffan. Allt sluta dock inte riktigt än för nu börja lilla Ariel att fräsa åt Skorpan, var tvungen att gå upp och säga åt henne, strax efter att jag lagt mig igen fräste hon igen och då var Gleida på henne och då for jag upp igen. Sedan så får mamma upp ur sängen och tydligen hamna hon i min säng för när hennes klocka ringde vid halv 10 så var jag tvungen att gå upp och stänga av den. Fick ca 4 timmars sömn i natt och hoppas nu på mer sömn i natt för jag är grymt trött och min dag är full av saker att göra! Ska strax till Mormors katt och hålla honom sällskap, är kattvakt denna vecka, när jag ändå är där ska jag kolla på lite OS - gymnastik, så får katten sällskap samtidigt :) 

That's my life right now...not any fairytail story.. 


Hoppas på att denna snart hittar hem eller ett nytt hem, så himla go liten kille! 

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar