fredag 13 juli 2012

Fredag den 13

Fredag den 13 är ingen oturs dag, jag har iallafall aldrig haft det, det är mer en tur dag :) inget kan gå fel idag förutom att klockan går väldigt fort framåt så detta blir ett snabbt inlägg för jag har en del att göra och imorgon ska vi upp tidigt och åka till Göteborg ;)

Jag hade en helt underbar födelsedag igår som vanligt, familj och vänner kom och fika och jag fick lite presenter, fick en massa svamp (hmm..kanske en liten skum present) men helt perfekt för jag har vart sugen på det ett par dagar nu och för nån dag sen försökte vi leta i olika skogar men hitta bara en massa blåbär så idag har vi suttit och rensat en hel del...Nu är det iallafall time för lite mat och det blir pizza ifrån igår :) mums mums!!

Såhär såg jag ut igår...ganska dålig hel hets bild btw..



PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar