torsdag 5 juli 2012

Housewife??

Sitter nu i sängen helt utslagen, helt otroligt vad mycket jag har gjort idag..Gick upp imorse och tog det ganska lugnt, åt frukost till Desperate Houswives tex men efter det då börja allt....jag plocka undan lite saker, torka av lite här och var, damsuga, torka golven, fixa disken, gick med post...bara några små saker nu som är kvar men det tar jag imorgon bitti ^^ haha, jag kanske skulle passa som hemmafru? :)  enligt mig själv så vore det inte så dumt, jag skulle faktiskt kunna tänka mig det men i så fall ska jag ha mitt dröm hus i L.A och min dröm bil!! hehe så antagligen måste den mannen i så fall tjäna ganska bra, annars har vi nog inte råd, haha!

Mitt dröm hus är svårt att beskriva, för jag har 3 olika sorters hus jag gillar men ett dröm hus i L.A är nog inte svårt att gissa sig fram till, ett rätt så lyxigt hus på en fin gata med pool osv :) 

Min dröm bil däremot är en svart Range Rover med beige inredning :)


Haha, look!! my dream man has a range rover, not so bad...not so bad ;) 
Och nej!! Jag vill inte ha en sån bil bara för att han har det, jag har velat haft en sån här väldigt länge så det var bara roligt när jag såg att det var just en sån jag gillar han skaffade sig x) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar