fredag 6 juli 2012

FRIDAY!! yaaay

Spelar ingen roll om man är ledig eller jobbar så är fredagar en helt underbar dag tycker jag, dock har min inte varit awesome men den duger :) vaknade med huvudvärk men jag hade en lugn morgon med frukost och tv tittande och sedan vart det full fart igen! Jag har tränat, ätit, tvättat två maskiner, diskat och fixat lite som vanligt....har nyss duschat vilket jag förtjänar efter två dagars svettande! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla lite That's so Raven eller en film :) Satte på mig en av mina favorit outfits efter duschen, det är inte så ofta jag använder den dock för att jag fryser så ofta men den är otroligt skön och så mycket Jag :) hehe

Ha en super duper go kväll nu!!! Jag måste gå och fixa med sista tvätt lasset nu, PEACE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar