söndag 8 juli 2012

Give your heart a break

Hade en väldigt bra dag igår! Blev bjuden på jätte god mat och hitta ett smycke som jag älskar, woho, vill ha mer smycken som är så där, både ring och armband i ett :)  Ni kan få en bild senare.... På kvällen kom mamma hem!! YAAY! har faktiskt saknat henne så nu är det fullt hus igen..På kvällen åt vi kladdkaka, grädde och jordgubbar, mums mums! och så kollade vi på en mycket go film som heter Driving Lessons med Rupert Grint i huvudrollen, en väldigt väldigt bra film med både humor och känslor :P hehe



Denna dag började dock inte så glatt, Justin Bieber biljetterna är utsålda och jag tänker inte leta upp nån privat person som kanske har så nu ska vi försöka satsa på Norge, inte lika kul men whatahell jag vill ju se Justin så spelar roll vart jag ser han! Hade ju kunnat köpt tidigare men jag ville göra det tillsammans med mamma för det är ju ändå hon som ska med mig :) <3333 

Now PRAY for me will you!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar