onsdag 4 juli 2012

The one i should be mad at is Me

Nånting jag hatar hos mig själv är att jag tänker för mycket och vågar inte sedan ta chansen och när chansen gått förbi så ångrar jag mig. 

Känner så just nu när jag vet att jag hade kunnat ta ett tåg till Sandviken och mött upp Nicklas och sen åkt till Sundsvall och sett Ed. 

Men nej, jag tänker att det kostar mycket med tåg och att han inte kommer orka köra och knappt få sömn. 

Nu när chansen är över tänker jag att jag har ju pengar så why not? och jag vet att Nicklas gör typ vad som helst för mig så han skulle självklart göra det. 

Nu är klockan för mycket och chansen är förbi.

Ska försöka lägga detta åt sidan nu och försöka börja ta chanser mer än att bara sitta och tänka. 

Har en känslig period nu så jag tror det är därför jag tar det här hårdare än vad jag brukar men jag är mest arg på mig själv nu, det är det som är jobbigast. 

Just move on....even if it's hard


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar