fredag 27 juli 2012

So call me maybe

Har haft en relatift lugn dag idag. Träffade Aida på förmiddagen och prata en massa och gick lite ärenden, tex Justin Bieber biljetterna, eeeeeeeeeeepp!! :D  Sedan käka jag lite snabbt och så åkte jag och mamma ut till Rusta och titta lite och sedan for vi ut på landet och gled runt lite och sedan fick jag öva lite, speciellt att hitta drag läge i backe, mycket svårt! När jag kom hem var det bara att gå ut med Gleida så hon fick njuta av solen lite så har nyss kommit in och sitter nu och funderar på vad jag ska göra nu ikväll....blir vell att titta på The Big Bang Theory som vanligt dessa kvällar :)  Har två sömntutor i sängen som håller mig sällskap iallafall, älskar mina små hårbollar <3 


________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar