fredag 20 juli 2012

LISEBERG

Åkte tidigt en lördag morgon till Göteborg för att spendera dagen på Liseberg och åka lite karuseller osv :) Dagen visas i bilder...enjoy!!

On the way.....yaaay!

 När vi närmade oss Göteborg så såg vädret ut såhär....inge kul alls!

Såg ett litet uppträdande med två amerikanska cowboys och deras cowboy kanin med två tjuv kaniner som sitter fast på deras lilla bil...ganska kul!

Och här har vi det bästa åket på hela parken..Jukeboxen..men Nicklas gillade den inte, iallafall inte första gången för det ända han gjorde var att skrika "helvete" ...fegis! 

Står och solar lite i väntan på att få åka Jukeboxen

Vi hade en jätte bra dag! vi åkte det mesta...Kålorado var en upplevelse, vi fick åka tillsammans med 5 stora killar och självklart satt jag nedklämd mellan Nicklas och en kille som är lika stor som Simon som vann Big Briother förra året x) men kul var det iallafall! Gick i spökhuset för första gången också och det var jätte kul! haha, stackars Nicklas fick gå först och bli skrämd och nån kille som gick längst bak skrek en massa men för mig som då gick 2a var det ganska lugn, jag gick mest och skratta och skrek vell till någon gång men jag kände mest att detta skulle vara ett kul ställe att jobba på, haha! Vi tom testade på dom där hänggungorna eller vad de heter, dom som snurrar runt i luften, iallafall så har jag inte åkt dom sen jag var liten och har ett svagt minne av att jag inte ska åka dom och nu vet jag att jag ABSOLUT inte ska åka dom igen!! Jag är höjdrädd för er som inte vet och där satt man lite halft lös i en gunga som lutar och sen åker man bara högre och högre upp, min kropp började skaka till slut och jag bara höll i mig för livet och blunda, skaka som en idiot och sen försökte jag titta lite men då kom tårarna och det va så himla pinsamt att sitta där och gråta och inte nog med sen när man gick av...men men :/  tog en sista runda på Jukeboxen innan vi var tvungna att gå :) Bye Bye Liseberg <3


Vi sov över på ett Hotell och det tog ett tag att hitta dit och hitta parkering.. Men hotellet var jätte mysigt och innan vi somnade titta vi på Beyonce Live och sen sov vi riktigt gott! Vaknade i tid för att duscha och sedan äta en riktigt god hotell frukost, fanns dock bara en laktosfri fil men det dög ;) haha, vi fick en trevlig resa hem och vi överlevde :) 

Vill tacka min lilla Nicklas som gav detta som en födelsedags present till mig men också typiskt honom att också köpa något annat, fick också OC serien :O TACK!! <33333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar