tisdag 24 juli 2012

What about the old things?

Har varit borta nästan hela dagen, åkte vid halv 1 och kom hem vid halv 6...Har varit ute på landet med mamma och mormor och hälsat på några vänner till dom :) Rätt mysigt att bara sitta på landet och njuta och lyssna på allt prat, blev ganska trött också men jag har känt mig trött hela dagen så det känns skönt att bara sitta här nu och ta det lugnt! När vi väl kom hem var vi jätte hungriga så vi fixa något snabbt att få i oss och självklart sprang en av mina katter runt och skrek på mig, hon ville gå ut och jag hade inget annat val än att göra som hon vill :) Har nyss kollat på Top Model, jätte bra avsnitt idag tycker jag och jag gillar Azmarie allt mer och mer för varje avsnitt, hon är så himla grym...och nu när jag ändå pratar om tv så Desperate Housewives imorse var helt galet, nästan så att jag fick ont i huvudet av att kolla på det, haha! Nej men jag hatar han George som är kär i Bree....aargh! 

Ska nu ta och titta på The Big Bang Theory och ni ska få se 2 bilder på en liten kompis jag fick innan vi åkte hem, hon var riktigt mysig och väldigt trött, jag undrar vad min "lilla" Ariel hade sagt om denna hade följt med hem?? hon hade nog blivit väldigt avundsjuk...tror jag :) hahah



I love animals, especially cats, and they love me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar