lördag 21 juli 2012

Lovely sunshine

Idag är det soligt och lite värme iallafall så jag drog på mig en klänning :) känns hur skönt som helst och jag blir mycket piggare och gladare när vädret är så här också :) Fick en sen födelsedags present av Mormor också, det va två tavlor hon hade gjort som jag ska försöka få upp på väggen!  Ska nu strax fixa något litet att äta och sedan ska jag och Sandra kolla på film och jag ska vell se hela Titanic för första gången, haha, jag har sett hela fast inte på en och samma gång, den är alldeles för jobbig men jag känner mig inte på gråt humör idag så det blir nog inte så många tårar :P hehe

Klär mig lite som en solstråle idag också, en gul och skön klänning! Love it!
en dålig bild but this is me today

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This is something I really, really want! OMG


really really want this!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar