tisdag 31 juli 2012

My love to the animals is everlasting

Har haft en fart fylld dag som vanligt men jag vaknade vid 10 och bara kände att detta var en av mina bästa nätter på länge, jag sov underbart gott! Inga drömmar utan bara massa sömn :) behövde det efter 4 timmar kvällen innan och så fick jag ju vakna upp med en kisse i sängen, han låg där när jag somna också så han var hos mig hela natten, vart så glad av att vakna med han där, jag får aldrig ha en kisse i sängen när jag sover, bästa morgonen ever! 
Embedded image permalink

....Idag har jag varit kattvakt och ätit mumsig lax till lunch, vår svarta nya lilla katt har lämnat oss idag, han har fått åkt till sitt jour hem som kan ta hand om han lite bättre än vi, inte för vi är dåliga men vi har en katt som inte är förtjust i andra...tjurtant. Lite sorgligt för jag börja fastna lite för honom, men jag trösta mig med att gå till mormors katt och kolla på Olympiska Lag Gymnastik Tjejer vilket var lika bra som killarna igår, lite mer spännande pga att vissa länder floppa i slutet och jag blir alltid lite nervös när dom är på bommen och gör volter osv...USA vann stort sedan konstigt nog kom Ryssland 2 även fast dom precis när dom var klara grät för att dom trodde att det va kört för dom, deras sista gren gick inte bra och låg och gunga på en 4e plats...stackarna! Har precis kollat på Top Model British Invasion och jag älskade britternas musik video, dom var helt grymma denna vecka och dom förtjänade att vinna :) Just nu är det lite Big Bang Theory sen vet jag inte riktigt...


Hoppas alla haft en bra dag och en bra kväll, jag försöker ta det lugnt för imorgon ska jag iväg på nåt jag knappt själv vet vad det är men jag kallar det ett "möte", haha! wish me luck. BYEEE


Good night <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar