onsdag 1 augusti 2012

OS gymnastic

Yes! sitter nu och tittar på killarnas individuella i gymnastik och nu är det sista rundan för dom så snart vet vi vilka som vinner, går bra för Japan i individuella iallafall :) gick inte så bra för dom i lag tävlingen! Jag sitter och hejjar lite extra på Marcel Nguyen, hehe! Imorgon är det dags för damerna, får se hur det går! Men det är så stor skillnad på killarnas och tjejernas gymnastik....När man ser killarna blir man helt tagen av deras styrka, den styrkan går ej att få på ett gym, dom är grymt duktiga alltså och sen att dom är viga också är ju ett plus! haha...Tjejerna blir man bara avundsjuk på, iallafall jag. Jag skulle gärna vilja vara så stark och vig...får skylla på mitt gamla jag att jag inte våga börja på gymnastik som liten....men dom är så fina tjejerna, dom är så graciösa och vackra! Deras koll dom har på bommen är grym, hoppar runt och voltar på en smal grej är fantastiskt!  Avis?? JAA! haha :) vill se mer gymnastik, vill ej att det ska sluta imorgon....Det enda negativa jag vet med gymnastik är att dom blir ju inte så långa eller så...en lång kille i gymnastik är ca 170 och det är ju inte speciellt långt och tjejerna ligger i genomsnitt mellan 150-160...ja jag skulle ju passa in där så ;) 

har tyvärr inga bilder på killar...
lovely!

So good! Omg, love the gymnastics

Det jag vill se nu i OS är simhopp! Har en favorit i engelska kill laget...he  he  he 
Så jag hoppas jag verkligen kan se det nu, jag tror det ska vara den 10 så...



PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar