måndag 22 oktober 2012

A nervous little girl..

Har vart rätt spänd och nervös på morgonen, hade en jobb intervju halv 1 idag och jag har aldrig vart på en sån... he  he  he. Vaknade tyvärr med en stor finne på hakan, vilket passade ganska bra inför idag...or not! Intervjun gick jätte bra faktiskt, fanns vell lite små grejer jag kunde gjort bättre men i helhet så kändes det väldigt bra! Båda dom som var där var jätte trevliga och när dom berätta hur man skulle få jobba osv så kändes det som nånting som skulle passa mig så nu får vi hoppas på det bästa... Resten av denna kyliga höst dag tänkte jag spendera i lugn och ro, imorgon har jag en fart fylld dag så kan lika gärna slappna av och ta det lugnt nu eftersom att jag va så stressad igår och imorse inför intervjun..hehe

Do something about your life even if you don't like what you have to do, just do it so you can learn and go further from there and reach your dreams! Dreams can come true, don't forget that! But you have to start somewhere...and it starts now!



 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar