onsdag 17 oktober 2012

I'm on a never ending rollercoaster..

It goes up and fast down again! Life isn't how it used to be. It will get better. I hope. I wish. I pray. I belive.

Mina dagar är fyllda med saker att göra så jag tar varje stund jag får till att bara sitta och göra det jag vill. Sitter nu och andas ut lite innan jag ställer mig och fixar lite mat sedan blir det mer rensning, vilket är det som görs hela tiden i detta hem just nu... Nåt jag inte får glömma är Glee ikväll, jag gjorde det förra veckan x) Glee är så himla bra men den här säsongen är lite upp och ner, haha!

Imagine if you suddenly woke up and your whole life had been a dream, and you're actually a completely different person living a different life in a different world. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar