onsdag 10 oktober 2012

Te day after the day

Igår vart det en galen dag! Fick reda på att vi ska flytta och sen vart det drama på gården och det ända jag kan säga är att flaggan är på halv stång idag med lite tända ljus osv, så nu har jag vart med om nåt lite cpreepy så kvällen igår vart att sitta och prata. Sedan vart jag extra känslig och börja gråta och kunde ej sluta, jag är en vane person och har lite svårt med nytt och jag älskar traditioner så att flytta efter 15 år vart en smäll så sedan låg jag bara men mamma fixade lite choklad pudding med grädde och sedan vart det lite tv :) sov faktiskt riktigt bra inatt men vakna vid 8 som om jag vore bakis...men jag hade en lugn morgon och sedan gick jag och Aida till gymmet :) skönt skönt! Nu ska jag fortsätta med en lugn kväll, I hope!

Jag hoppas alla ni som läser detta har det bra och ta hand om er! Är det nånting ni undrar eller vill prata om så finns jag här ^^ gullig som jag är!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar