tisdag 2 oktober 2012

Det är sjukt hur dagarna går så himla fort, tiden går extremt fort! Det känns som att jag inte hinner med med någonting men jag försöker lägga upp det jag måste göra på olika dagar men det händer ju alltid saker på dagarna som inte är planerade också ^^ kaos!
Igår så fixade jag håret, såg tv och börja små fixa lite, jag tänkte mig en lugn dag. Sedan kom mormor över och jag började fixa mina naglar, lite höst tema. Mitt i  allt det här vart det mesta ganska rörigt, dagen slutade iallafall med Kina mat med mamma, mormor och grannen, alla var extremt hungriga! haha... Idag var det lite mer segare men jag gjorde lite nytta iallafall :) hehe.

Kollade på Johnny och Mattias i Afrika nu på kvällen med mamma och jag älskar när dom körde limbo med tusenfotingen..."how low can you go, how low can you go" och när tusenfotingen gått under så säger han "high five" och petar på den så den kryper ihop, så himla roligt!!! xD 

Here is my nails, though they look better in real life! And I wanted to do "trees" on every finger but I couldn't this time..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar