söndag 14 oktober 2012

I wanna stay up all night and jump around until we see the sun!

jag är helt slut körd om kvällarna nu förtiden, vid 9 så är jag redo att gå till sängs! jag sover väldigt dåligt också, svettas och drömmer en massa drömmar! Här hemma är det kaos, mamma springer runt som en durasell kanin på speed, det är grejer överallt och jag själv känner mig som en vandrande zombie!  Igår satte jag mig framför The Big Bang Theory och åt en massa skräp, det var gudomligt skönt, mådde inte alls bra. Idag är jag lite piggare och ska nu ta mig ut på en liten promenad och sen får jag se hur kvällen blir.

Mamma hittar ibland lite skojsiga saker när hon röjer runt. Nu hittade hon ett block där jag och Aida hade skrivit: Aida och Sofies planer.
Haha, vi var vell kanske 9 år eller 10 när vi gjorde det där. Och planerna var inte framtids planer utan det var nog något vi skulle göra då, lekte detektiver eller något, såhär stod det ungefär:
1. Slänga ut ballongen
2. Gömma oss under sängen och tjuv lyssna
3. in i carinas rum (kojan)
4. skrika något
osv, haha aa jag vet inte men kul var det iallafall xD hahah!

_______________________________

I so wanna have this drink right now! A cold nice coca cola...yummie! 

  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar