onsdag 31 oktober 2012

Happy Halloween!

I år så bestämde jag och min vän Aida att göra nånting och det blev bakning och lite film men det hela blev inte riktigt som vi planerat....From the beginning:  Vi gick först till Willys och tyckte Sverige var allmänt tråkiga när det kommer till Halloween tex, inga pumpor eller dekoration överhuvudtaget...sedan såg vi två ungar springa till ett hus och sa "Bus eller godis" och vi tyckte det var hur gulligt som helst!!! På vägen hem så såg vi en pumpa utanför ett hus! Yay! Sedan när vi kom in i vårt område på väg hem till Aida hörde vi en massa ungar skrika och då var det ett gäng som sprang omkring utklädda, så vi fick en liten dos av det hela iallafall.....a sad thing in this whole happy thing: På väg till Aida såg vi en liten pojke som satt på marken med sin cykel bredvid säg, han satt och skrapa upp sin mat från Mc Donalds och fy vad jag tyckte synd om honom!!! Låg lite pommes utspritt och hamburgaren hade ramla upp och ner och när han tog upp den ramla den isär på gatan...liten pojke som antagligen var glad över de han köpt och så hade han tappat de :(

Väl hemma hos Aida blev inte kakorna som vi tänkt men jag fick dock lite mat när jag va där och filmen tog slut strax innan 10 fast vi hade tänkt vid 8-9 men vi hade rätt kul ändå :) vi kollade på en gammal film från 1993 som heter Hocus Pocus...ganska weird film men den va ganska kul..

Well...That was my day! I hope you all had a great Halloween :) see ya next year! ;) mohihihi


BOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar