söndag 21 oktober 2012

it's just so confusing sometimes

Hade en bra lördag med träning, matlagning, bak och mys med grannarna. På kvällen titta jag och mamma på Nalle Puh och lite andra program på Disney Channel ^^ väldigt kul! Morgonen bärjade ganska bra med frukost och country musik, vilket är väldigt mysigt! Älskar country musik!

Har nyss kollat på NYC Prep och nu lite mys framför En plats på landet (escape to the country) och Drömhem vid havet! Älskar Engelska hus och utsikten som är på landet, det är helt magiskt!

Idag ska jag försöka ta det lugnt, imorgon ska jag göra något jag aldrig gjort och är ganska nervös inför det men jag försöker att inte tänka på det för mycket för jag tror det kommer gå ganska bra.

I totally forgot...3 days ago this guy had his birthday! 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar