söndag 7 oktober 2012

Gurk mackor och stenar!

Haven't been blogging all weekend and this is why...Jag har haft fullt upp helt enkelt! Sov jätte illa natten till lördag och vakna ganska tidigt, skulle gått till gymmet med Aida på förmiddagen men så blev det inte, jag var för stressad och hade annat jag ville göra. Det var diska, tvätta, gå ut i det soliga fina höst vädret osv men jag fick en väldigt bra dag till slut :) även fast jag var stressad på morgonen...Natten till idag så sov jag jätte bra och fick en väldigt bra dag med liiite mindre stress! Blev att gå till gymmet idag istället och det var riktigt kul. Väl hemma blev det lite stressigt med både mat och Ung och Bortskämd för att sedan åka till Västerås och kolla på stenar i all dess form. Det är halsband, ringar, armband, lampor, fossiler, stenar i olika former och sorter, stenar formade till djur m.m! Jag köpte en jätte fin ring för en enkel peng och sedan en sten som jag då hänger på en kedja och har det som halsband :) Har just suttit i soffan och myst med min gula kisse och kollat på Ghost Whisper men nu blir det lite mer inlagd gurk macka (som jag ätit hela helgen, så himla gott!!) och lite risifrutti + juice! till det sätter jag mig ner igen för att se lite The Big Bang

  

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar