fredag 19 oktober 2012

It feels good to be needed

Just nu känner jag mig väldigt lugn och glad! Min morgon var bra och jag hade en väldigt trevlig förmiddag, likaså min eftermiddag i stallet! :) Det mesta känns bra när man känner att man syns för andra och att man har saker att säga och när man får hjälpa till. Efter dom ridit och jag skulle ta hästen till boxen så var det en gullig tjej där som skulle ha Samira (hästen) efteråt och hon var jätte trevlig och frågade lite saker och sen undra hon om Samira inte kunde vända sig om i boxen för hon backa hela tiden men det kan hon ju så jag fick hjälpa henne med att få Samira att vända sig rätt. Sedan så var det en annan tjej som skulle ha Barcelona som då vi brukar ha men nu var det häst byte, hon fråga om benskydden och sen fråga jag hur Barcelona var idag osv och jag berätta lite om hur hon var eftersom att jag är ganska van med den hästen nu ^^ hehe!  Fick sedan hjälpa en annan med att hålla hästen medans hon skulle göra en annan sak...Det är faktiskt skönt att man är behövd och att folk är trevliga och glada, då blir jag också det :) Så nu känner jag mig riktigt nöjd, nu önskar jag bara att jag hade mer avsnitt av The Big Bang Theory att kolla på men jag har kollat klart på mina 5 säsonger som jag har....typiskt! Så nu försöker jag komma på hur min kväll ska se ut, den vart inte riktigt som jag tänkt mig så får tänka om lite nu ^^

Have a wonderful friday evening! Take Care :)  // Love 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar