tisdag 23 oktober 2012

Up and down and here we go

Been so busy today! Först var jag på communicare, precis efter det vart det att åka till gymmet och sedan hem för att käka. Kl. 15.00 så var det visning här hemma men det var bara 1 par som kom och kolla på lägenheten men jag gilla dom så jag hoppas dom flyttar in här sen... Sedan kom Sandra och vi drog till stan en vända och vi hade väldigt roligt, vi hitta fina klackskor inne på New Yorker för väldigt billigt pris så där sprang vi runt och prova och dansa till musiken ^^ Efter det så kollade vi på filmen Greta och åt lite onyttigt! Har haft en jätte rolig dag och nu blir det Hollywood fruar innan jag går och lägger mig, hoppas verkligen jag sover bra nu för jag ska upp ganska tidigt för att vara hos tandläkaren 7.15.... x) maybe toooo early! haha

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar