fredag 5 oktober 2012

I just got a lot to deal with right now, ok?

Gick upp rätt tidigt idag och det hände lite grejs här hemma kan man säga, men mot förmiddagen vart det en snabbis till stan för att köpa det jag gått och tänkt på ett tag + något som behövdes, dock så behövdes allt! haha... Väl hemma tog jag det lite lugnt och åt lite mackor för sedan en tripp till stallet där det va lika kaos som hemma för vissa hästar satt inte fast i sina bås, en backa ut ur sin box och en sparka bakut typ och en annan traska ur sin och in hos en annan som fick panik men som satt fast xD herregud...Men det har vart fint väder och jag hade trevligt sällskap så vad ska man klaga på?
När jag kom hem ställde jag mig och laga mat till mamma och grannen och mig själv ^^ mamma hade gjort äppelpaj, så nu är jag jätte mätt!
Från Shoppingen: 2 bas linnen, ett svart och ett vitt och några nya strumpor från H&M och sedan en Scrubcream till ansiktet från Apoteket :)

____________________________






<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar