måndag 15 oktober 2012

Everything's gonna be alright..

Really trying to listen to Justins words in the song Be Alright, I always get tears when I listen to it, I really really love that song, I can't wait til I hear it live!! <3

Idag har jag haft att göra men ändå hunnit andas. Communicare imorse och direkt efter det vart det hem och byta om för att sedan dra till gymmet, det är så himla skönt att gymma vid lunch tid för då är det knappt några där. Efter gymmet vart det hem och äta mat och sen ta det lite lugnt innan nästa rusning som blev en liten resa till tippen, mamma har rensat som tusan här hemma så det var en del.

Nu sitter jag och funderar på hur jag ska lägga upp kvällen, tror jag ska titta klart på The Big Bang Theory, har ett avsnitt kvar av säsong 5...sad face! har inte hittat fler säsonger än, jag vet inte ens hur många säsonger det finns! Sedan blir det lite Ensam Mamma Söker som jag knappt vet varför jag kollar på men det gör jag iallafall. Efter det blir det godnatt för min del! Sover fortfarande riktigt dåligt men jag hoppas att det ordnar sig snart. Jag hatar att vakna upp till att man har drömt jätte mycket och är helt svettig, ännu värre blir det sen när man hör hur det regnar ute och det är alldeles grått överallt....det kan man snacka om är deprimerande!!

I just wanna move to a place where it is sunny all year around! Summer all the time! I would feel so much better, so much happier! yes..I like the fall with all the colours and the snow but I don't want it to be like that 9 months of 12...so depressing! I can live in L.A and then I can come home to Sweden around Christmas and New Year ^^ maybe around Halloween too or earlier so I can see the beautiful fall too...but just for 1 week than I'm ok, then I want my sun back again ^^

<3

  
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar