tisdag 26 juni 2012

21 or 14?

Jag är en av dom som har ett utseende som inte passar ihop med min ålder och nu till alla er som också känner så, det finns förebilder just som oss, tex Sarah Hyland som nu är med i serien Modern Family :) hur gammal spelar hon där? 17 år kanske, men hon ser nästan lite yngre ut och hon erkänner själv att hon ser ut som 13, hehe, jag brukar dra min ålder vid 15 kanske och det känns väldigt konstigt att jag snart fyller 19 men Sarah är faktiskt 21 år :) hon är urgullig, jag gillar henne verkligen, liten och söt! lol. jag brukar fundera ibland om det är bra att se yngre ut eller inte och jag kommer bara fram till att det är positivt, okej okej det känns vell sådär att vara snart 20 men se ut som 15 men i skådespelar världen kan det ju bara vara positivt för då kan man få spela yngre karaktärer även fast man är äldre och sen så får man se yngre ut mycket längre ;) när man är 30 kanske man ser ut som 24, haha. 

Här är underbara Sarah! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar