söndag 17 juni 2012

hellooo


känner mig lite som den här sötnosen idag. hihi. dagen har varit bra men långsam. har inte gjort nånting speciellt eller bra förutom bytt sängkläder. gjorde en väldigt bra middag, mums mums! har kollat lite på tv, 2 avsnitt av Familjen Kardashian. jag gillar dom faktiskt :) just nu längtar jag till fredag, ska äta sill & potatis hos grannen. även fast det inte är någon skola så ser jag inte fram emot måndagar. det är väldigt bra saker på tv men det kommer man inte få kolla på utan att få höra att man har andra viktiga saker att göra. hmm vuxen livet är inge kul, fixa hemmet är okej (inget nytt heller) men allt med pengar och arbete osv, usch usch. nej nu ska vi inte få ont i huvudet. ska nu gå och lägga mig i min ny bäddade goa säng. Godnatt <3

_______________________________________________<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar