måndag 25 juni 2012

5 years of happiness


Ariel
Idag fyller min underbara, vackra lilla prinsessa 5 år! Jag kan inte fatta att hon blir så stor, känns fortfarande som att hon är min lilla bebis. För 5 år sedan så kom denna vackra pärla och 4 små pojkar till världen, alla var mina små korvar och självklart fick dom dela rum med mig. Från att varken se eller gå till att lyckas hoppa upp i mattes säng under natten på bara några få veckor va helt otroligt, va så sött att vakna på morgonen och se 5 små hår bollar i sängen sovandes. Av dessa 5 så vart den lilla tjejen kvar och hon blev snabbt mosters tjej. När moster försvann så vart hon min lilla älskling, moster Kaysa var från början min tjej, så då vart lilla Ariel mammas älskling. För varje dag blir hon mer och mer lik sin moster och mer och mer mammas puss gurka, dock kommer hon nog inte bli lika ego och elak som moster men dom är lika goa och är väldigt lika på de fina sättet. 
Mamma älskar dig! Alla i familjen älskar dig och vi önskar dig en mysig och gosig dag i soffan :)

PUSS & KRAM <3

1 kommentar:

  1. Jag minns det som igår. Hur vi tog emot en efter en när de föddes och hur de växte upp till små individer och hur tuff Ariel var mot sina bröder. Ja, hon är både stor och vacker, du får lägga upp en bebis bild :)

    SvaraRadera