lördag 16 juni 2012

Rainy day

Finns en låt som heter Rainy Day och jag älskarn, underbar att sjunga! rainy day - janel parrish, Jag hatar faktiskt vädret vi har nu, okej ibland är det mysigt men nu vill jag faktiskt ha sommar. Jag vill kunna ha klänning på mig och kunna gå ut i värmen och svettas, haha. Nu sitter jag fullt på klädd, flera lager kläder och fryser....inte alls kul när det nu ska vara sommar!

INSTALLERAR SVENSK SOMMAR
███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44%KLART
Installationen misslyckades.
Error 404 : Årstiden ej hittad.
Årstiden är inte tillgänglig i ditt land!
Försök med ett annat land!

_________________________________

Känner mig allmänt seg och osocial men har ändå gjort en del. Var upp på stan idag och köpte klänningen jag provade igår, blev inte shortsen, provade dom där rosa/lila shortsen på Gina Tricot och dom satt ganska okej men jag hatar ändå hur det sitter vi rumpan...I'm too skinny! men men, det var vell lika bra dom var ganska dyra men jag älskar dom x) http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_146651

 haha, jaja idag köpte jag klänningen och ett par brillor!

Embedded image permalink

Haha fin bild men det är allt jag har just nu! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar