fredag 29 juni 2012

so freaking tired

Var för trött igår när jag väl fick tid över så orkade inte blogga då! Sandra kom hit på kvällen och vi prata lite och sen kollade vi på Edward Scissorhands. En film som man bara måste älska eller iallafall tycka att Edward är urgullig! Och jag måste säga att Johnny Depp är så himla bra, jag verkligen beundrar honom, hur han tar till sig sina karraktärer och verkligen får fram så extremt bra figurer, han är amazing! I would love to work with Johnny Depp sometimes, it would be an honor! Tim Burton är inte så dum han heller och jag förstår varför han väljer att ha med Johnny Depp i sina filmer. 
Edward Scissorhands är en film jag kan rekommendera till alla, den kan verka läskig men den är inte läskig alls, den är gullig och lite ledsam för man tycker så synd om Edward, den är också ganska rolig :) så det är ett måste för alla att se! It's flawless ;) haha



______________________________________________

Idag har jag och mamma vart med till stallet där jag red, där var vi i några timmar och gosa med kaniner, träffa en ardenner häst (stora fina hästar) och sedan fick vi rida lite på Flower och gosa med de söta kissarna som va lite överallt ^^ 
Ska nu bara sitta och ta det lugnt resten av kvällen, ska vell försöka få se lite av min bf i cam ikväll, se hur han ser ut nu förtiden, haha x) annars så blir det Tumblr, Twitter och lite That's so Raven! Nu när jag tittat klart på Summerland så fick Raven bli nästa serie!


This is from today, a lovely horse called Flower and me! Now back to tumblr and twittah ;) 

VAS HAPPENIN?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar