torsdag 7 juni 2012

Dagen före

Imorgon är det Studenten....Känns inte alls bra om jag säger så, det är inte förns nu man gillar skolan, jag har alltid sagt att jag vill sluta och att jag inte orkar men skolan är ju riktigt skön om man tänker på det som händer efter, på ett sätt! jag är inte så förtjust i att skaffa vilket jobb som helst och vara ledig jätte lite , jag ÄLSKAr att vara ledig och det är vell ett av det bästa med skolan, alla dessa lov! måste erkänna och säga att, jag kommer sakna skolan :) 

Dagen har jag spenderat med att göra så lite som möjligt...har vart ute med katten, kollat tv, bakat en kaka ^^ fick skäll av en gubbe här på gården när jag va ute med katten, vi gick förbi hans köks fönster och han öppnar och skriker: ta bort katten härifrån, den får fan inte pissa i rabatten!  (jävla gubbe) tänkte jag, haha, mina katter pissar inte ens ute, dom gör de i sin låda hemma, jag tänkte säga det till han men han stängde fönstret så fort, ibland får man faktiskt tänka lite innan man säger nåt sånt där...är inte så förtjust i hur vissa gamla här på gården beter sig...vart lite arg faktiskt..men men

Vet inte hur jag ska spendera kvällen nu, om jag ska se nån film eller Summerland eller bara sitta och glo, måste gå och lägga mig i bra tid så man orkar upp i tid, kommer ändå vara trött imorgon bitti men iallafall.

Ha det bra alla goa och glada och ta vara på skol tiden ni som fortfarande går i skolan!

PEACE

______________________

AAAAH, detta är vell en helt underbar nyhet :) vart jätte glad när jag fick reda på det och jag hoppas det blir awesome, dom är så fina tillsammans!


Såhär skrev Miley på twitter: 



thank you for all the love today :) I'm happy to share this news with you all. I feel like all my dreams are coming true. ❤ have a great day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar