onsdag 6 juni 2012

Du gamla du fria du....

Nej usch, nu får ni ursäkta mig men våran nationalsång gillar jag inte..sorry, den är för hemsk för min smak, "ja jag vill leva jag vill dö i norden", hemskt hemskt...Idag är det Sveriges Nationaldag, ingen speciell dag precis förutom att man är ledig. Min dag har iallafall vart helt okej! Dock när jag var till affären för att köpa kattsand så tappa jag en av naglarna och sedan fanns inte en annan sak jag skulle ha så det vart ju till att åka till Willys, men när jag skulle låsa upp cykeln kom en söt sak och skulle ta sin cykel och så kolla han och log och vad gör jag?? haha, kollar ner i backen igen! jag är helt sanslös...kan jag inte le tillbaka eller något någon gång istället för att titta ner eller nåt x) Just nu hoppas jag att min moster snart kommer och fixar nageln/naglarna, känns som att fler snart kommer ryka annars, vill ju ha dom fina nu på studenten också :) Nu ska jag iallafall ta en bulle som min andra moster bakat idag på rekord tid och dom är jätte mumsiga! 

____________________________________


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar